WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



zaterdag, december 11

Logo taart

 Een logotaart gemaakt voor m'n broertjes werk.

Biscuit gevuld en afgesmeerd met mokkabotercreme. Tussen de lagen
een plaatje gesmolten chocolade.
Het huis is een blauwdruk van een voorgevel. Overgespoten met royal icing.



Ook nog wat cc's erbij gedaan voor het geval dat er niet genoeg was.
Het huisje is afgeleid van de taart.

Cake, afgesmeerd en toefje van botercreme.
Laagje gesmolten chocolade ertussen.


3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor. En de vulling klinkt érg lekker!

    Heb je die gevel eerst apart gemaakt? Omdat het lijkt of het los erop ligt?

    Ik vind het zo moeilijk om mooie letters te spuiten (jij bibbert ook nog wel eens, haha), maar daar schijnen toch ook mallen voor te zijn? 't Is jammer dat Sinterklaas net geweest is en ik ben voorlopig nog niet jarig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @IM, idd. die gevel heb ik apart gemaakt zodat het kon uitharden. De eerste brak toen ik hem van het plastic af wilde halen. De 2e heb ik een nacht laten drogen en toen voorzichtig het plastic van de gevel los gemaakt. Gelukkig bleef hij heel...
    Ja, het is best lastig om te schrijven en zeker met royal icing. Het was zo stevig dat ik heel hard moest knijpen in de zak en dan ook nog netjes schrijven gaat haast niet.
    Je heb van die mallen, maar ik niet. Misschien dat ik die nog eens aanschaf. Eerst weer even sparen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is de taart geworden en lekker ook.
    Er zijn hele leuke reactie gekomen, ze vonden het jammer om aan te snijden.

    BeantwoordenVerwijderen