WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



maandag, maart 21

Geboortekaart-taart

Vandaag een geboortetaart gemaakt voor een neef en zijn vrouw,
die een dochtertje hebben gekregen.
Mijn moeder ging op kraamvisite en nam haar mee (de taart dan natuurlijk).

Het geboortekaartje heb ik er in verwerkt.
De ruitjes waren ook eetbaar. Dit is een icing sheet.
Zo zag het geboortekaartje er ook uit (zonder bolletjes en figuurtjes)




5 opmerkingen:

  1. Wat schattig zeg, leuk idee om het kaartje erin te verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is werkelijk heel erg mooi geworden. De taart kreeg veel bewondering. Veel complimenten voor de maakster :-)

    En heel erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ RozeMArijn,

    Hebben jullie hem nog soldaat gemaakt? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik vind de taarten eigenlijk steeds professioneler worden! Ze zijn echt prachtig. Maarre... vind je het niet lastig om er van af te blijven?? Het is echt geen hobby voor mij... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Janneke, ik had je reactie nog niet eens gezien...
    Nee hoor. Er van afblijven kan ik prima! Al vind ik het zelf ook wel lekker hoor als ik er een stukje van krijg.

    BeantwoordenVerwijderen