WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



dinsdag, juni 21

Countryfield en vaderdag

Vorige maand had ik voor een buurmeisje een klein prinsesje gemaakt. Ik vond haar toen zo leuk dat ik er één voor mezelf heb gemaakt. Van een piepschuim bolletje.
Van m'n dochtertje mocht ik een popje van haar gebruiken met donker haar. Alleen heeft ze zich daar ook het recht aan ontleent dat ze er nu ook elke keer mag aanzitten.  huh




Voor m'n zusje die afgelopen zaterdag jarig was en die spaart voor het servies van Countryfield.
  




En voor m'n man voor vaderdag deze gemaakt





1 opmerking: