WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



dinsdag, oktober 11

Prinsessenfeestje

Vorige week vrijdag heeft m'n dochter haar verjaardagsfeestje gehouden. Vorig jaar had ik de meisjes een jumbocc laten versieren en dat vonden ze erg leuk. Voor dit keer had ik een klein prinsesje bedacht. Voor de rok heb ik ook weer jumbocc gebakken. Ze lopen niet mooi omdat de bovenkant plat was. Ik had het rokje en lijfje al bekleed omdat dat nog teveel/moeilijk zou zijn voor de kids (6 jaar).
De meiden vonden het in ieder geval geweldig leuk om te doen en de tijd ging ook veel te snel om.

Zo zagen ze eruit

En zo zijn ze geworden


Een meisje, die er vorig jaar ook bij was, zei: Dit wil ik de volgende keer ook wel weer doen!


1 opmerking:

  1. leuk zijn ze zeker geworden. En leuk dat ze allemaal een eigen manier van versieren hebben.


    Liefs MA

    BeantwoordenVerwijderen