WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



zaterdag, november 19

Bloementaartje

Op het taartenforum waar ik lid van ben, was een taartenketting georganiseerd.
En daar deed ik aan mee. 2 weken terug had ik een taartje mogen ontvangen en afgelopen vrijdag was het mijn beurt om een taartje naar iemand toe te brengen.

Het thema was bloemen. Daar heb ik het volgende van gemaakt.
Gevuld met Toblerone met stukjes chocolade.



M'n a.s. zwager was jarig geweest en wilde graag geld, waarvan ze een stofzuiger wilden kopen.
Voor de aardigheid heb ik deze gemaakt. Het moet zo'n 'mister Henry' voorstellen.
Gemaakt van een jumbocc.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten