WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



zaterdag, november 12

En daar is ie dan De Bruidstaart!

Zoals ik al eerder een keer genoemd had mocht ik een bruidstaart maken.
En gister was het de dag van oplevering.
Met zenuwen die ervoor zorgden dat ik niet kon eten ben ik in de auto gestapt en heb de taarten in hun geheel vervoerd. En gelukkig! Alles stond nog op elkaar bij aankomst.
De toppers heb ik ter plekke erop gezet. 
Ik vond het een uitdaging en bij heel blij dat het goed is afgerond!

Het is een bruidstaart voor 100 personen.
De taarten zijn om en om gestapeld met als vulling toblerone en zwitserse room met verse aarbeien.
De ene stapel heeft ruitmotief, de andere bloemmotief.
De hartentopper bovenop de taarten heeft mijn man gemaakt.





Deze foto heeft de fotograaf gemaakt en vond ik heel mooi.
De fotograaf van die dag was Vince King uit Leiden.


En deze heb ik vandaag naar het paar toegebracht. Hij was voor een neefje die op hun 2e feestdag jarig was.
Dus gisteravond nog even gemaakt en ook deze vonden ze gelukkig heel mooi.
Toen kon ik meteen horen hoe de bruidstaart in de smaak was gevallen.
Ze vonden hem allemaal heel erg lekker en vooral ook mooi!
Er waren gasten die het zonde vonden om hem aan te snijden, maar tjsa, daar is ie wel voor natuurlijk.



2 opmerkingen:

  1. Het is erg mooi geworden en vooral een hele ervaring om zoiets te maken.
    Fijn dat alles goed is gegaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is niet echt mijn smaak met die rode rozen maar ik vind het wel heel erg knap gedaan. Het lijkt me ook er spannend om te doen. Het zal toch maar mislukken.... complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen