WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



maandag, februari 20

Cakepops

Deze gemaakt voor m'n schoonzus.
Deze waren voor de kinderen die op kraamvisite kwamen.



Deze gemaakt voor op de verjaardag van mijn man.
Daarnaast enkele taarten in dezelfde sfeer als de traktatietaarten.


Deze waren voor de visite van mijn vaders verjaardag.




En de lolly's voor de kinderen.

2 opmerkingen:

  1. Dat wil ik ook echt een keer gaan proberen zo'n cakepop. Het ziet er heel feestelijk uit allemaal! De taarten en cakjes voor het kraamfeest van je zus waren ook erg mooi geworden zeg! Helemaal in de style van het kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker waren ze en het stond heel gezellig.
    we hoorden nu ook niet, zal ik dat nou wel doen. Ze waren niet te groot en degene die meer wilde kon gewoon een extra pakken.

    BeantwoordenVerwijderen