WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



zaterdag, februari 23

Geboortetaart

De geboortetaart voor m'n zusje en zwager die maandag de trotse ouders werden van een prachtig kindje!
 
De taarten had ik al op voorhand gemaakt en ingevroren. Ze waren alleen bekleed, de rest heb ik gisteravond afgewerkt. Ik had ook een roze laag gemaakt voor het geval dat het een meisje zijn zou ;). Om het boetseren van de beertjes uit te proberen had ik eerst de witte gemaakt en toen de roze. Verder was ik nog niet gekomen en de roze fondant was op!
Toen ik hoorde dat het een jongentje was, verd...er gegaan met blauw, maar ik vond het wel leuk om de roze erbij te zetten. Aangezien ze al een dochtertje hebben. Zo hoort zij er ook een beetje bij ;)
Gevuld met vanillecreme en aardbeienvlaaivulling.
Hij smaakte heerlijk!
En niet geheel onbelangrijk: Ze vonden hem érg mooi, het was een leuke en geslaagde verrassing!
 






 
Omdat ik het wel leuk vond dat ze het eventueel zou kunnen bewaren, had ik een dummie bekleed en meegenomen. Dat was een geslaagd plan, want ze vond het erg leuk. Voordat de taart werd aangesneden, alles eraf gehaald en overgezet op de dummie. Met dit als eindresultaat! Nu kunnen ze er nog van genieten zolang ze willen :)




 
Nog eentje zonder het roze beertje ;)


 
 


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! En interessant om te lezen. Mooie naam trouwens: Adrian.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jedidja. De naam is trouwens: A.rdjan. Zijn doopnaam is E.vert A.drianus

      Verwijderen