WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



zaterdag, maart 16

Lief! Lifestyle ~ Pip ~ L'ollifant

Voor een jarig meisje mocht ik een deze maken.
De wensen waren Lief! en Pip.
'k Vind zelf de Lief! erg leuk en vrolijk geworden!
Gevuld met frambozenbavarois
 





 
 

 
En voor een jongetje die 1 hoopt te worden, deze gemaakt.
Hij had L'ollifant als geboortebord en die wilde z'n moeder er graag op.
Het is een vrolijke taart geworden, al zeg ik het zelf ;).
Gevuld met Zwitserse room en aardbeienvlaaivulling
 








 


1 opmerking:

  1. Wat zijn ze leuk geworden. Staat allemaal even vrolijk.
    Echt verjaardagd taarten en lente kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen