WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



maandag, mei 13

Sweet Table brandweer

Vandaag is ons zoontje 6 jaar geworden.
Hij wilde graag een brandweertaart. En onlangs had ik een pakket gewonnen bij de SWEET TABLE SHOP en heb deze verwerkt. Dit gaf het volgende resultaat!
 
Traktatie voor school
 
 
 
Sweet Table brandweer
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Gaaf zeg! Wat een werk zal dat geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Dat viel op zich wel mee. Ik had al aardig wat voorbereidend werk gedaan.

      Verwijderen
  2. Dat ziet er heerljk en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen